header2

Retour/Ruilen

U heeft onlangs een bestelling geplaatst en na ontvangst blijkt dat het niet is wat u had verwacht.
De kleur, maat of model voldoen niet aan uw wensen. Dit kan natuurlijk altijd gebeuren, hoe vervelend het ook is.

Om te beginnen dient u uw retour via het onderstaande formulier aan te melden binnen 7 dagen na ontvangst van uw bestelling. 
Geef bij 'vraag/opmerking' aan wat de reden van uw retour is.  

U kunt ervoor kiezen om uw bestelling zelf retour te brengen in Soest, dit gaat op afspraak. 
Uiteraard kunt uw bestelling ook terugsturen. 
Wanneer uw bestelling is bezorgd dmv brievenbuspost dient u zelf de retourzending te frankeren, dit kan het voordeligst via sandd.

Afhankelijk van de service van de Sandd-vestiging is het mogelijk om 1 item te frankeren. Helaas doen niet alle Sandd deelnemers dit. 
(wanneer de evelop nog intact is kunt u ook uw eigen adres doorstrepen en met rode pen het woordt RETOUR noteren op de envelop.
Zorg dat de envelop goed dicht zit, desnoods met plakband, en deponeer deze in een Sandd brievenbus)

Is uw bestelling groter dan een brievenbus pakketje dan ontvangt u na aanleiding van het ingvulde formulier een retourlabel 
in uw mailbox toegezonden. Deze plakt u op het doosje en vervolgens levert u het pakketje in op een UPS servicepunt.
De kosten van het terugzenden van een pakketje is € 4,05. Deze wordt verrekend met het terug te betalen bedrag.

Om uw bestelling te kunnen ruilen dient u een nieuwe bestelling te plaatsten.


Door het invullen en verzenden van uw gegevens geeft u aan op de hoogte te zijn én akkoord te gaan met onze voorwaarden


 
Wordt Fantastic Fashion Fan!


En ontvang exclusieve toegang tot acties
en voorverkoop van nieuwe artikelen!
Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Privacy & Cookiebeleid
SLUITEN